NOVETATS

NOVA UNITAT DE PREVENCIÓ DE LES ADDICIONS COMPORTAMENTALS

ANNE Fundació ha posat en marxa una nova unitat destinada a tractar les diferents addicions comportamentals: jocs, videojocs, abús de pantalles, compres compulsives o trastorns alimentaris. Per aquest motiu, el passat mes de juny es va celebrar la segona sessió ANNE on-line i la psicòloga Laura Moragas va parlar sobre addicions comportamentals.

Podeu consultar tota la informació a: https://www.linkedin.com/posts/annefundacio_videojuegos-ciberbullying-activity-6684085855981715456-UZJj

NOUS PROGRAMES ANNE PISA I ANNE GRAE

Uns programes pensats per ajudar a infants, adolescents, famílies i escoles a afrontar les conseqüències psicològiques, emocionals i pedagògiques del moment actual.

MÉS DE 30 ANYS DEDICATS A L’INFANT, L’ADOLESCENT I LA FAMÍLIA

Centre Sanitari de Salut Mental reconegut pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya

Centre mèdic-psicològic per a l'infant, l'adolescent i la família fundat l’any 1987 amb el ferm propòsit de dur a terme una important funció social: Atendre als infants i adolescents de 0 a 18 anys que presenten algun problema neurològic i/o psicològic que interfereix en el seu desenvolupament.

UNITATS DE TREBALL

Little-girl-doing-her-homework-at-home-4